«بیل گیتس» کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند «مینو افتاده» نوازنده ویولن و کمانچه درگذشت + علت فوت پخش برنامه «خط سوم» با موضوع «انتخابات در آینه زنان» + زمان پخش «پر» بهترین انیمیشن جشنواره ورونژ شد استوری غم‌انگیز زهرا داوودنژاد برای برادر مرحومش خوانش «ما سه برادریم» اثر رضا صابری در تماشاخانه شمایل مشهد+ زمان اجرا جنگلی با درخت‌های پلاستیکی | نگاهی به سریال «جنگل آسفالت» بازیگر سریال بدل: سخت گیری تلویزیون، فیلم سازان را دچار مشکل می کند فرصتی برای ترکیب تاریخ و کتاب «تنها بازمانده» و «ستاره‌ساز» منتشر شدند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ وضعیت عمو قناد روی تخت بیمارستان از زبان پسرش + فیلم زمان پخش فصل جدید حسینیه معلی مشخص شد | ترکیب جدید مهمانان در میز ذاکران کیت بلانشت رییس هیات داوران کمرایمیج ۲۰۲۴ شد واکنش مهران غفوریان به جنایات اسرائیل + عکس کتاب «فتوای هسته ای» منتشر شد صحبت‌های زهره حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش
سرخط خبرها

سخنان علی روئین‌تن بعد از عمل جراحی | پس از عمل قلب تا ۴۰ روز نباید فعالیت کنم

  • کد خبر: ۱۹۲۶۴۴
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
سخنان علی روئین‌تن بعد از عمل جراحی | پس از عمل قلب تا ۴۰ روز نباید فعالیت کنم
علی روئین‌تن، کارگردان سینما، با اشاره به پشت‌سر گذاشتن عمل جراحی قلب، درباره آخرین وضعیت درمان خود گفت.

به گزارش شهرآرانیوز علی روئین‌تن که چند روز پیش به‌دلیل عارضه قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، درباره آخرین وضعیت سلامتی خود توضیح داد: عمل جراحی که پشت‌سر گذاشتم عمل دشواری بود و نجات از حمله‌ای که دچارش شده بودم، چیزی شبیه به معجزه بود. در حال حاضر هم منتظر هستیم تا پزشکان بررسی کنند که آیا قلبم نیاز به باطری دارد یا خیر؟

وی ادامه داد: در حال حاضر همچنان در بیمارستان بستری هستم و بعد از عمل جراحی دکتر در حال بررسی وضعیت عملکرد قلبم است.

این کارگردان سینما ضمن اشاره به تأثیر فشار عصبی بر عارضه‌ای که با آن مواجه شده است، گفت: اتفاقی که برای من افتاد، حمله قلبی به دلیل بالا رفتن فشار عصبی بود. در حال حاضر تحت درمانم و احتمال می‌دهم طی ۲ روز آینده از بیمارستان مرخص شوم. بعد از ترخیص به مدت ۴۰ روز هیچ فعالیتی نباید داشته باشم تا درباره باتری قلبم تصمیم‌گیری شود و مجدد برای آن تحت عمل قرار بگیرم.

روئین‌تن درباره فعالیت‌های اخیر خود نیز توضیح داد: طبیعتاً به دلیل این آسیب، امکان فعالیتم محدودتر شده است، اما به زودی بلند می‌شوم و پیگیر کارهایم خواهم شد. واقعیت این است که آنقدر در سینمای ایران دروغ شنیده‌ایم و اینقدر آدم‌ها برسر وعده‌ها و قرار‌های خود نیستند، حس می‌کنم این اتفاق برای خیلی‌های دیگر در سینما ممکن است، رخ دهد. کاش کمتر به هم دروغ بگوییم و حواس‌مان به احوال هم باشد.



منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->